Saturday, July 25, 2009

Thailand-land i Oslo-Oslo!

Min gode venn Eric har mast og mast om det nye Thai-stedet i Oslo, Thai Orchid Café, og i dag kom dagen, jeg fikk endelig mulighet til å prøve det. Det skulle visst banke både Rice Bowl og Ya-yas ned i thaibuksene sine.

Thai Orchid Café ligger i Youngs gate, rett nedenfor Rice Bowl. Det ser ikke ut som noe spesielt utenfra og er ikke akkurat noe å rope hurra for inne heller ... neida ;-) Det er jo hyggelig der da, ikke noe galt, veldig koselige og søte servitriser, så man kan jo egentlig ikke be om mer ... Eller jo, god mat! :-)

Og det fikk vi! Jeg bestilte nr 17, kylling i kokossaus og noe veldig godt, Eric suppe nr 34. Det var nudelsuppe med fiskeboller, tofu, svinekjøtt og annet snadder. Som du kan se av bildet ble vi så opptatt av maten at vi glemte å ta bilde før vi var ferdige! Doh!



Uansett, helt topp mat, og selv om lokalene er veldig plaine, er det helt kult. Prisen er veldig bra, jeg betalte vel 107 kr for min rett.

ANBEFALES! 5 av 7 tomme tallerkener!

Klem

Terje

No comments:

Post a Comment