Sunday, September 20, 2009

Eple og søtpotet mufinskake

Vel, vel, vi gjør jo snart ikke annet enn å snakke om mat, men skrivinga er det dårligere med. Så da får jeg vel ta meg sammen... Noen vil kanskje påstå jeg jakter på en eller annen husmor premie eller noe, men jeg vil da påstå jeg bare er glad i å bake. Og nå har jeg en gang god tilgang på epler fra Tjøme og de må jo brukes til noe. Så i dag har jeg bakt muffins. Rettere sakt skulle det blir eple og søtpotet muffins, fritt etter oppskrift fra svensk tv. Men så gikk jeg tom for former og da slang jeg like gjerne resten i en kakeform. Her er resultatet
Christin og Maria fikk smake muffins versjonen på vei fra skogs tur og de så da ut til å like resultatet...

1 comment:

  1. jeg så også denne oppskriften på svensk tv, men dum som jeg var skrev jeg den ikke ned, og finner den ikke på nettet heller. vet du hvor den er eller kunne du skrevet i grove trekk som svar?=)

    ReplyDelete