Wednesday, January 20, 2010

Mmmm, kyllingfilet med eple og bacon servert med hjemmelaget potetmos!

Lenge siden sist. Rart hvordan dagene bare flyr? Plutselig var det jul, plutselig kom 2010 og jeg sitter igjen og lurer på hvor det ble av 2009? For et fantastisk år! Tror 2009 var året jeg virkelig fikk opp mat-interessen og nærmest ble obsessed med mat. Men jeg tenker: det kunne vært verre! For fy hvor moro vi har hatt det og herrejeminin hvor mye godt vi har spist i løpet av året ;-)

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Jeg går ikke av veien for å lage et festmåltid til bare meg selv, på en hverdag. Jeg mener, hvorfor ikke? For det første fortjener jeg det og for det andre gjør det middagen til en fest hver dag. Denne oppskriften her fant jeg, som med så mange av de andre, på www.klikk.no. Ja, min kjære bror, som jeg er utrolig stolt av og veldig glad i, er ansvarlig for matsidene der, men det er ikke hovedgrunnen til at jeg bruker siden mye. Det finnes over 4000 oppskrifter på klikk og det er et bra sted å finne inspirasjon på. Christin og jeg sender hverandre stadig linker til nye oppskrifter vi finner der i løpet av dagen. Nærmest obsessed, ja obsessed vil jeg påstå, snakker vi dagen lang om hva vi skal ha til middag, hva vi har spist til lunsj og hva vi har lyst på aller mest her i verden.

Så, lyst på en festmiddag midt i uka? Lag denne!


Oppskriften finner du her: Kyllingfilet med eple og bacon
Jeg laget med hjemmelaget potetmos. Den ble laget med kesam, hvitløk og persille. NAM!

Bon apetitt, jeg kan love dere at det smaker godt!

Maria :)

No comments:

Post a Comment